ENG WIRTUALNA UCZELNIA
Kierunki JK

Sekretariat Instytutów

Mazowiecka 43
30-019 Kraków

e-mail: insztuki@up.krakow.pl

Godziny otwarcia: codziennie 8.00-15.00

Magdalena Frankowicz-Kowalska (Instytut Grafiki i Wzornictwa)
mgr inż. Agnieszka Łudzik (Instytut Sztuki Mediów)
tel: (012) 662 66 72

mgr Barbara Korpanty (Instytut Malarstwa i Edukacji Artystycznej)
tel: (012) 662 66 71

Jak do nas dojechać?

Tramwajem:
przystanek Plac Inwalidów + 10 minut pieszo

Autobusem:
przystanek Grottgera

iNSTYTU 1

  • Grafika

    TOU ZNAJDUJE SIĘ OPIS PRACOWNI

  • Fotografia, mgr Marzena Kolarz

    W pracowni stawiamy na doświadczanie i poszukiwanie. Fotografia jako medium jest bardzo pojemna i bardzo nośna. Szukamy jej granic, sprawdzamy możliwości, staramy się zintegrować pomysł i treść z obrazem. Dużo ćwiczymy, zmagamy się z trudnościami. Nie boimy się ryzykować, wyjść poza granice, miksować również z innymi technikami. Dyskutujemy i nazywamy nasze odczucia. Nie zapominamy o technice, która w przypadku fotografii jest bardzo istotna a zapanowanie nad nią gwarantuje sprawne wykorzystywanie fotograficznych możliwości. Ważna jest obecność, praca i współdziałanie. Nie ograniczamy się do fotografii cyfrowej, starając się poznać i spróbować różnych technik chemicznych.

  • Pracownia Motion Graphic, dr Przemysław Liput, mgr Piotr Filipiuk

    Charakterystyką działań w pracowni jest symultaniczne wykorzystanie animacji cyfrowej i medium wideo w ramach jednej realizacji twórczej.Studenci pracują nad zadaniami, które odnoszą się do form artystycznych i komercyjnych wykorzystujących wideo i animację: trailer, teledysk, video art, czołówka filmowa, gif, logotyp animowany czy spot reklamowy. W realizowanych ćwiczeniach istotna jest zdolność do budowania zaskakujących sposobów narracji, umiejętność właściwego wyboru formy plastycznej dla obrazu ruchomego, zręczność w łączeniu medium wideo i animacji w ramach jednego utworu.Podstawą programową do uczestnictwa w zajęciach jest posiadanie bazowej wiedzy i doświadczenia w zakresie animacji, rejestracji wideo i montażu.

  • Pracownia ilustracji, mgr Magdalena Żmijowska, mgr Dominika Bobulska

    Pracownia nastawiona jest na rozwój kreatywności, technik rysunkowych i wyobraźni. Każde ćwiczenie skoncentrowane jest wokół niestandardowych rozwiązań ilustracyjnych.

    Pracujemy nad autorskimi projektami oraz tworzymy wspólnie większe prace przestrzenne. Poznajemy klasyków polskiej ilustracji oraz odkrywamy nowych prężnie rozwijających się artystów. Odkrywamy w sobie wewnętrzne dziecko i uczymy się jak najlepiej zaprojektować ilustrację dla najmłodszego czytelnika. Wspólnie czytamy i oglądamy doskonałe w formie i treści publikacje.

    Podczas naszej przygody z ilustracją na zajęciach wykonujemy szereg krótkich ćwiczeń, które pobudzają naszą wyobraźnie. Ćwiczenia te mają na celu ukierunkowanie spojrzenia na rzeczywistość przez pryzmat ilustracyjnego komunikatu wizualnego.

  • Pracownia Motion Graphic, dr Przemysław Liput, mgr Piotr Filipiuk

    Charakterystyką działań w pracowni jest symultaniczne wykorzystanie animacji cyfrowej i medium wideo w ramach jednej realizacji twórczej.Studenci pracują nad zadaniami, które odnoszą się do form artystycznych i komercyjnych wykorzystujących wideo i animację: trailer, teledysk, video art, czołówka filmowa, gif, logotyp animowany czy spot reklamowy. W realizowanych ćwiczeniach istotna jest zdolność do budowania zaskakujących sposobów narracji, umiejętność właściwego wyboru formy plastycznej dla obrazu ruchomego, zręczność w łączeniu medium wideo i animacji w ramach jednego utworu.Podstawą programową do uczestnictwa w zajęciach jest posiadanie bazowej wiedzy i doświadczenia w zakresie animacji, rejestracji wideo i montażu.

  • Pracownia Motion Graphic, dr Przemysław Liput, mgr Piotr Filipiuk

    Charakterystyką działań w pracowni jest symultaniczne wykorzystanie animacji cyfrowej i medium wideo w ramach jednej realizacji twórczej.Studenci pracują nad zadaniami, które odnoszą się do form artystycznych i komercyjnych wykorzystujących wideo i animację: trailer, teledysk, video art, czołówka filmowa, gif, logotyp animowany czy spot reklamowy. W realizowanych ćwiczeniach istotna jest zdolność do budowania zaskakujących sposobów narracji, umiejętność właściwego wyboru formy plastycznej dla obrazu ruchomego, zręczność w łączeniu medium wideo i animacji w ramach jednego utworu.Podstawą programową do uczestnictwa w zajęciach jest posiadanie bazowej wiedzy i doświadczenia w zakresie animacji, rejestracji wideo i montażu.